Warsztaty plastyczne, ekologiczne i sportowe

Aktywne i ciekawe warsztaty plastyczne, proekologiczne i sportowe dla dzieci, młodzieży i najmłodszych. Realizowane przez wykwalifikowaną kadrę. Posiadają wysoki walor edukacyjny. Czas trwania: 90 – 120 min. Ceny: 30 zł/60 min./10os.

Opis produktu

Aktywne i ciekawe warsztaty plastyczne, ekologiczne i sportowe dla dzieci, młodzieży i najmłodszych. Realizowane przez wykwalifikowaną kadrę. Posiadają wysoki walor edukacyjny. W doskonałych warunkach, w atrakcyjnym otoczeniu i wnętrzach ośrodka Fiord Team w Złotowie.

Dostosowane do każdej z grup wiekowych. Z zastosowaniem form pracy grupowej i indywidualnej. Stosujemy różnorodne metody:

  • grupa najmłodsza – metoda praktyczna, oparta na aktywności praktyczno – technicznej i zabawach ruchowych,
  • grupach starsza i młodzież: rozmową kierowana, rozmowa z pokazem, dyskusja, animacja, zadania rachunkowe, zdania prawdziwymi i fałszywymi.

Zajęcia nakierowane są na uruchomienie kreatywności i wyobraźni dzieci i młodzieży. Przebiegają w koleżeńskiej atmosferze, z poszanowaniem punktów widzenia oraz naturalnych predyspozycji i indywidualnych możliwości uczestników.

Warsztaty sportowe
Zajęcia rekreacyjno-ruchowe.
Cel: rozwój motoryki ciała, sprawności fizycznej oraz własnych możliwości dziecka.
Praca w grupach: 10 os. – 30 zł/60 min.
Czas trwania: 2 h (120 min.)

Warsztaty plastyczne
Zajęcia plastyczne, kreatywne i manualne.
Cel zajęć: wyrabianie zmysłu estetycznego (wybór formy, kompozycja, dobór dodatków, łączenie zapachów i kolorów), rozwijanie sprawności manualnej, pobudzanie wyobraźni i inspirowanie do kreatywnego myślenia.
Praca w grupach: 10 os. – 30 zł/60 min.
Czas trwania: 1,5 h (90 min.)

Warsztaty proekologiczne
Tematyka zajęć proekologicznych: ekologia, biologia, środowisko naturalne z elementami botaniki i zoologii.
Praca w grupach: 10 os. – 30 zł/60 min.
Czas trwania: 2 h (120 min.)

Warsztaty ekologiczne
Tematy:

  • Fabryka Tlenu,
  • Mieszkańcy Lasu – czyli kto kogo zjada?
  • Smog – niewidzialny wróg.

Cele: rozbudzanie potrzeby kontaktu z przyrodą, kształtowanie wyobrażeń i pojęć przyrodniczych na podstawie obserwacji i doświadczeń,
uświadomienie potrzeby dbania o rośliny i zwierzęta, kształtowanie poczucia współodpowiedzialności za stan środowiska przyrodniczego, uczenia myślenia, przewidywania skutków działalności człowieka.
Zajęcia skierowane także dla dzieci z niepełnosprawnościami.
Praca w grupach.