Pracujesz w przedsiębiorstwie społecznym lub nim zarządzasz? Zajmujesz się sprzedażą, obsługą klienta, a może właśnie zaczynasz? Chcesz się rozwijać? Pamiętaj o Akademii Sprzedaży Przedsiębiorstwa Społecznego, kompleksowym programie rozwojowym, którego uczestnicy dowiedzieli się, że umiejętne zarządzanie procesem sprzedaży to klucz do sukcesu.

Przedsiębiorstwo społeczne jest organizacją, która łączy działania biznesowe z celami ściśle społecznymi. Celem ASPS jest doskonalenie pod okiem eksperta kompetencji osób odpowiedzialnych za zarządzanie i realizację działań sprzedażowych w organizacjach pozarządowych.

Miejsce
Akademię Sprzedaży Przedsiębiorstwa Społecznego organizuje Wielkopolska Rada Koordynacyjna Związek Organizacji Pozarządowych. Spotkania pierwszego cyklu ASPS w 2018 r. odbywały się w siedzibie organizacji: ul. Bukowska 27/29, Poznań.

Tematyka
Podczas sesji (spotkań), które były dotychczas ukierunkowane na praktyczne formy przekazywanie wiedzy, uczestnicy dowiedzieli się między innymi jak: zarządzać produktem, organizować procesy sprzedaży, skutecznie pozyskiwać klienta czy budować profesjonalny wizerunek handlowca oraz skutecznie prezentować ofertę handlową:

  • Sesja 1: Zarządzanie produktem, 1 marca 2018, godz. 10.00-14.00
  • Sesja 2: Organizacja sprzedaży, 26 marca 2018 r., godz. 10.00-14.00
  • Sesja 3: Aktywne pozyskiwanie i obsługa klienta, 26 kwietnia 2018 r. (czwartek), godz. 10:00-14:00
  • Sesja 4: Techniki sprzedaży, 24 maja 2018 r. (czwartek), godz. 11:00-15:00
  • Sesja 5: Sztuka prezentacji produktu, usługi, 27 czerwca 2018 r. (środa), godz. 10:00-14:00.

Osoby biorące udział w Akademii otrzymały certyfikaty uczestnictwa.

Szczegółowe informacje na temat ASPS oraz innych szkoleń znajdują się na stronie WRK ZOP: https://bit.ly/2pJABP1

Kontakt
Pytania na temat ASPS należy kierować do administratora ds. doradztwa, Iwony Gołembowskiej:

  • mailowo na adres: doradztwo@wrk.org.pl
  • telefonicznie: 61 853 09 30.